Vacuna de la Grip 2023-2024

Com cada any, durant la tardor s’inicia la campanya de vacunació contra la grip. Tal com es va fer la temporada passada, aquest any també es realitzarà conjuntament amb la vacunació contra la COVID-19.

El nostre centre està autoritzat només per la vacunació contra la grip. Aquesta vacuna està especialment indicada en el col·lectiu de docents, persones de més de 60 anysfumadors, embarassades  i  persones que tenen un alt risc de complicacions si pateixen la grip.

Si està interessada en la doble vacunació (grip i COVID-19) caldrà que es dirigeixi al CAP de referencia (encara que sigui de DKV Muface).

Si només vol la vacuna de la grip, i pertany al col·lectiu de DKV MUFACE,  en aquest cas si que li podrem administrar nosaltres. Per això podrà demanar cita on line ( www.santmarti.com cita on line/ infermeria /vacuna antigripal) o trucant-nos.

Més informació

Canal Salut gencat: https://canalsalut.gencat.cat/ca/salut-a-z/v/vacunacions/tardor/index.html

 

 

Scroll al inicio
Ir al contenido